Aki jártas a webáruházak világában, az észrevehette, hogy évközben is hihetetlen akciókat lehet kifogni. Viszont a Black Friday egy jól felépített marketingfogásnak számít, aminek bizonyos esetben nagyobb a füstje, mint a lángja.
Ha összehasonlítjuk a kedvezményes árat az eredetivel, akkor sok esetben megfigyelhető, hogy nem is olyan nagy a különbség. Azonban, ilyenkor mindenki megszállottan elkezdi költeni a pénzt, ami leginkább az bevásárlóközpontok elsődleges célja.
Már nem kell tolakodni azért, hogy bejuthassunk az üzletekbe, mert a Black Friday online is jelen van, ezért néhány határozott kattintással itt is megtalálhatjuk azt, amire szükségünk van, amennyiben nem happolják el előlünk.
Gyakran előfordul, hogy két vásároló egyszerre kattint ugyanazon termék utolsó darabjára. Kellemetlen, amikor frissítjük az oldalt és azt a feliratot látjuk, hogy az adott termék már nem része a webáruház kínálatának. A Black Friday alkalmával éppen emiatt érdemes szemfülesnek maradni. Nem árt előre kinézni a termékeket.