A mindennapi kommunikáció a vállalatok életében elengedhetetlen. Ennek érdekében szükség van egy olyan központra, ami lehetővé teszi, hogy a telephelyek könnyen tudjanak kommunikálni egymással, illetve egy telefonvonalon keresztül könnyen telefonálhassanak az alkalmazottak. A telefon központ hasznos lehetőséget biztosít minden vállalat számára. A kiépítéséhez nem szükséges nagy beruházás, hiszen a szolgáltató havidíjas konstrukciót kínál. A telefon központ könnyen alkalmazható, valamint a szolgáltatás részét képezik a modern telefonkészülékek is, amelyeken könnyen fogadhatóak a hívások. A szolgáltató honlapján, egy táblázatban tekinthető meg, hogy a csomagok milyen áron igényelhetőek, illetve milyen percdíjon telefonálhatnak az ügyfelek. A telefon központ ajánlatairól tájékozódhatnak az érdeklődők a szolgáltató oldalán, valamint feltehetik kérdéseiket az ajánlatokkal kapcsolatban az ügyfélszolgálaton. Az ajánlatokról a honlapon is több tájékoztatás olvasható, azonban a döntéshez tanácsokat kínálnak az ügyfélszolgálat munkatársai igény esetén.