Ha van egy csatorna, ahol folyamatosan tudsz kommunikálni a lehetséges vagy a már meglévő ügyfeleiddel, az szuper. A közösségi marketing ereje viszont a kommunikáció mellett, abban is rejlik, hogy állandó visszacsatolást is kaphatsz a követőidtől. Ez egy akkora kincs, amit ha jól használsz ki, akkor bámulatos eredményeket érhetsz el, mindössze azáltal, hogy megfigyeled a közönséged viselkedését, és aszerint optimalizálod a kommunikációd.
A közösségi marketing lényege tehát abban rejlik, hogy valóban közösségi. Egy egész csoport véleménye és reakciói által bővítheted a tudásodat a Rólad, a termékedről vagy a szolgáltatásodról alkotott képet illetően. Olyan ez, mintha a modern festményeket készítő művész már akkor kiállítaná a képeit, amikor még készülnek. Így a közönségnek lehetne beleszólása a végső eredménybe, hogy később minél magasabb aukciós áron lehessen értékesíteni a portékát.
De vajon tudod, hogy egyáltalán milyen közösségi marketing csatornák állnak a rendelkezésedre? A jól bejáratott és megszokott Facebook világán túl is bőven van élet. Ha érdekel, hogy milyen vizekre evezhetsz a közösségi média által nyújtott lehetőségekben, akkor kattints tovább a Langmár Kommunikáció oldalára, ahol minden infót megtalálhatsz a témáról!