A marketing szerteágazó világában nagyon sokat foglalkoznak a szakemberek azzal, hogy a vásárlók milyen formákat kedvelnek, melyek azok, amelyekre inkább „ráharapnak”. Az egyik első, amit a vásárló azonosít, az a védjegy. Gondoljunk csak a híres üdítőitalok védjegyeire, vagy egy-egy ismert cég, divatmárka védjegyére. Szinte el sem kell olvasni, azonnal felismerjük és vagy elvetjük, vagy odamegyünk a termékhez. Éppen ezért, a védjegy levédése igen fontos, hiszen az emberek ezt azonosítják az adott cég termékével.
Például a Távol-Keleten készült termékek nagyon ügyesen kijátsszák ezt, azzal, hogy termékükre egy híres világmárka betűtípusát, vagy ahhoz nagyon hasonlót használnak. Irodánk az Európa Unió országaira vonatkozó védjegy oltalommal is foglalkozik. Ezek a védjegyek nemcsak grafikai megoldásokra vonatkoznak, hanem szavakra, szókapcsolatokra, szlogenre is. Tehát nemcsak a védjegyet, de a nevet is le lehet védetni. Minden esetben jelölni kell a terméket illetve termékcsoportot, amire az adott nevet illetve védjegyet alkalmazni kívánják.